Київський Друкарський Цех прагне стати визнаним лідером українського ринку поліграфічної продукції і першою компанією в серцях покупців.
Основні напрямки для досягнення цієї мети:
1) Мультиформатна операційна модель. Дозволяє комбінувати великий масштаб компанії і гнучкість в управлінні, забезпечує зростання завдяки адаптації ціннісних пропозицій друкарні і всього портфеля брендів до потреб Клієнтів і тенденціям ринку.
2) Краща ціннісна пропозиція. Київський Друкарський Цех управляє своєю цінніснюю пропозицією, адаптуючи її до поточних потреб і вподобань різних сегментів покупців, забезпечуючи трафік і кращу в своєму класі щільність продажів.
3) Органічне розвиток. Беручи до уваги відносно низький, у порівнянні з іншими країнами, рівень проникнення сучасної торгівлі та високий рівень фрагментації цього сектора, критичне значення має прискорення відкриттів нові напрямків діяльності та зростання кількості нової продукції. Для цього ми маємо креативну і компетентну команду.
4) Висока ефективність операцій і інвестицій. Стійкий успіх в досягненні стратегічних цілей буде досягнуто за рахунок досягнення кожної Київським друкованим цехом кращих в своєму сегменті показників по ефективності: в категорійний менеджмент, в закупівлях, в логістиці, в управлінні асортиментом і робочим капіталом, а також капітальними інвестиціями. Прийнятний рівень повернення на інвестиції означає кращі в своєму сегменті показники ROIC і WACC.
5) Випереджаючі інновації. Інновації означають для нас активне управління ціннісними пропозиціями для Клієнтів, створення нових пропозицій, а також глибоке розуміння Замовників і застосування лідерських технологій.
6) Сильна корпоративна культура. Ми будемо слідувати принципам корпоративної культури Київського друкарського цеху: орієнтації на клієнта, кращий результат, постійний розвиток і роботу в команді.